Stroonki

Obserwatorzy

piątek, 28 czerwca 2013

WAKCJE

Heeej :d
Dziś zakończenie roku szkolnego. ;) Jejku jeszcze rok i już więcej nie zobacze mojej klasy ;/
Będę tęskniła bardzo za tymi upośladami < 3 Dziś po zakończeniu roku, odbiorze świadectw poszłam
do babci i dostałam pieniądze za piękne świadectwo. x3 tak naprawdę to nie chciałam kasy
bo nie lubie wyłudzać od dziadków : D

Skoro wakacje to muszą też być plany nie? Jak Weroniczka przyjedzie z Londynu to będzie
już super! Ma u mnie spać i będzie pewnie robiła mi zdjęcia jak śpie -.- Będziemy gadać całą
noc jak nie zasnę ;o Mamy jechać na basen, robić zdjęcia, dokuczać Mateuszowi, opychać sie
lodami, oglądać filmy < 3 jezu ;o  Zrobimy też BFF tag xD
2 zdjęcia z dwóch innych parafii, ok. Też jak Paulina przyjedzie z Legnicy to będzie świetnie
jeejejejee < 3 Będzie spontan z Piką : D hahahaha, no. Tyle raczej mam do powiedzenia.
A jak coś to to jest Weroniczka < 3
Nie wyraźne zdjęcie bo zrobione z kamerki przez skype ;/ Jak przyjedzie to będzie 4234234
nowych zdjęć. Raczej już spadam bo mam jeszcze sie umyć i gadać z Weroniką na skype więc paa < 3

wtorek, 18 czerwca 2013

HEEJ NICALEOK :D

heeeeej :D tu Paulina. Nina mnie męczy żebym posta napisała to pisze... Ostatnie dni spędziłam na poprawianiu historii, ale nie jest tak źle w sumie. Na świadectwie tylko jakieś dwie 2 będą, to u mnie świetnie :D . Strasznie gorąco dzisiaj  ;o . Za 2 tygodnie waaakacje <3 . czekam tylko na jakieś namioty i wypady na noc gdzieś . W lipcu prawdopodobnie Kielce, jeeeju, czekam na spotkanie z ludźmi, których poznałam w zeszłym roku, wytulam ich wszystkich bez wyjątków :D hahaha .. Plany z niektórymi są ;> ... Kompot z ziomeczkiem bedziu gotować, hahaha NIC.  W weekend standardowo z Olą ;)) . To chyba wszystko, następnym rtazem rozpisze się na jakiś temat czy coś. kończę, elosz :*
słit focia w aucie

sobota, 15 czerwca 2013

HEHEHEno.

Heeeej < 3
ostatnimi czasy jest świetnie, zaraz wakacje, nocowanie, jezu nie moge
sie doczekać. Wczoraj byłam z Olląą :d  Dziś też miałam z nią wyjść ale
jedzie gdzieś. : c Ale cóż, kiedy indziej :D hahahaha niedługo przyjeżdża
Weroniczka z Londynu, jezujezujezu :***  No. Teraz siedzę i pisze z Marleną
i jem, jak zawsze :D tyle
tak to tyle pa < 3

wtorek, 11 czerwca 2013

HEJ, LANSUJESIEWIEMHAHARZAL

cześć wam, tu Paulina :) napiszę wam trochę o ostatnich dniach. Masakryczne zmęczenie po weekendzie dalej trzyma, ale opłacało się :). No to w sobotę razem z moją przyjaciółką i bratem podbiliśmy kilka mniejszych miasteczek, najpierw rowerami do Chojnowa, później autem z moim tatą do Legnicy, Lubina i na koniec do Ścinawy. W Chojnowie wbiliśmy do opuszczonego, starego przedszkola i było fajnie, ale każdy wrócił brudny XD . Później do Legnicy i do kfc, nie polecam z nimi iść na żarcie, bicie longerami po mordach zawsze spoko :) . W Lubinie przerwa na stacji paliw, no i w końcu Ścinawa. Najpierw do naszej cioci, była jakoś po 21 to chcieliśmy iść jeszcze do jakiegoś sklepu więc udaliśmy się w kierunku biedronki. Spotkaliśmy Damiana z kolegami *Damian - stary znajomy*, zgadaliśmy się i poszliśmy do monopolowego, ale zamiast mi kupić coś słodkiego do jedzenia to kupili jakieś 30 piw i tylko jedno smakowe *dla mnie<3* XD Udaliśmy się na peron i było już ciemno, a nikt z nas nie wiedział kiedy jedziemy do domu, no i oni tam pili, i jechało jakieś auto z kogucikiem na górze, ja i Ola wbiłyśmy za jakiś budynek no ale to auto to była taksówka XD nie chciało nam się siedzieć to poszliśmy do parku. Nie, to nic, że oni darli mordę na całej ulicy i szli z butelkami jak jacyś alkoholicy 100%, ale jak to Grzesiu powiedział oni `są gangsterami i ich wszyscy się boją` haha, tak, Ty gangstera widziałeś ;3 no ale mniejsza. Byliśmy w parku, ale mi i Oli chciało się siku to mieliśmy iść do Venusa albo do Parnasa, no ale nie doszliśmy. Szliśmy po jakiejś ulicy i Mateusz mnie wziął na barana, a w tym czasie mądry inny kolega `tylko dotkną szybę`, która się rozjebała .__. wszyscy w długą znowu do parku XD tam spotkali Radka i Diabla *jacyś starzy* i najpierw chcieli ich bić, no ale się dogadali za szluga, *nie, ja nie palę* . Później Mateusz dawał wykład o sumieniu, było jakoś po 00 i musieliśmy już jechać :c . Atmosfera z tymi ludźmi była nie ziemska, i nie myślcie sobie, że to jakieś pijaki i gangsterzy, bo serio są spoko :)). 23 czerwca jedziemy na koncert i do tej ekipy, bedziu zapewne mega :3 :D . W niedzielę był festyn, kurde, nosi mnie jak widzę jednego chłopaka i ledwo co się powstrzymuje żeby się do niego nie przytulić, no ja :< ysz, musze coś wymyślić :D na festynie ogółem fajnie tylko pogoda była okropna. W poniedziałek było ciężko wstać, ale jakoś dałam radę. Przespałam się na polskim trochę i jak wróciłam to do Legnicy na zakupy. Mam najcudowniejszego tate na świecie XD byliśmy w salonie Rometa, bo musieliśmy kupić cylinder do skutera, który się popsuł w wakacje... Zobaczyliśmy z bratem na wystawię takie fajne moto no i kochany tatuś dał się namówić na jego zakup <3 ;D. Dzisiaj o 19 nam go przywiozą, bo przegląd musiał być zrobiony i pośmigamy wieczorem troche ;)). Kupiłam sobie jeszcze buty, bluzkę, czapkę i okulary *tak, chwalę się* haha :D dobra kończę, ej czyta ktoś to wgl.....? elosz :))
słit focia

sobota, 8 czerwca 2013

brak tytułu

hejj :) a więc tak teraz pisze Nina. Nie wiem nawet o czym pisać więc napisze co dziś
robiłam XD hahaha ja SZALONA. Wstałam o 12 *tak troche późno* musiałam na szybko
się ubrać i sprzątać bo umówiłam sie z kolegą że do niego wbije, lecz on genialny o 16 kiedy
już wyjeżdżałam zadzwonił i powiedział ze nie może dziś -.-
GENIUSZ ! : D no to potem z tatą na zakupy pojechałam i kupiliśmy lody i mnie potem
bolał brzuch :<< ale już ok. i tak minął mój dzień :))))
tyle pa < 3

czwartek, 6 czerwca 2013

HEJ WSZYSTKIM, przyjaźń?

cześć, na wstępie mówię, że trochę nie ogarniam, bo bloga prowadziłam dość dawno...  ;3 . Mam nadzieję, że Nina się nie obrazi jak wyjdzie chała z tego postu XD . Temat, który chciałam poruszyć to przyjaźń. Macie takiego prawdziwego przyjaciela, za którego byście dali uciąć sobie rękę? Ja mam przyjaciółkę, ale tylko jedną. Nie jest nią Nina, ponieważ znamy się dość krótko, chociaż fakt, dogadujemy się świetnie ;) . Moją przyjaciółką jest Ola, znamy się jakieś 7 lat, a przyjaźnimy ponad 2... Może ta przyjaźń nie trwa zbyt długo, ale wystarczająco żebym jej zaufała :) . Nie zawsze było tak kolorowo jak teraz. Nasze relacje często psuły osoby trzecie, które lubiły namieszać w czyimś życiu. Często się kłóciłyśmy, gdy inne dziewczyny próbowały się z nami bliżej zakolegować, ponieważ buntowały nas przeciwko sobie... Po wyjaśnieniu sobie wszystkiego teraz jest jeszcze lepiej niż było. Prawda, że przyjaźnimy się tylko we dwie, ale mamy sporo koleżanek. Według mnie przyjaźń w trójkę jest bardzo ciężka, często rywalizacja i zazdrość międzyludzka psuje czyjeś świetne relacje... ;) . Ciężko mi się określić czy wierzę w przyjaźń damsko-męską. Wydaje mi się, że w takiej przyjaźni często jedno pragnie czegoś więcej, ale to tylko moje zdanie. Jeśli macie przyjaciela *tu kieruje słowa do dziewczyn* albo przyjaciółkę *słowa do chłopaków* i nie pragniecie czegoś więcej, to naprawdę szczerze was podziwiam i oby tak dalej :D . Nina kazała mi dodać jakieś zdjęcie, eeh to macie moją słit morde XD
W szkole u mnie okej, jutro poprawię historię i będę miała z głowy ;) . Nie wiem kiedy tu znowu zawitam, ale być może już niedługo. Nie mam pomysłu na następny post... Cześć ;) .

środa, 5 czerwca 2013

Takie krótkie powiadomienie :)

hejj :> Jak już pewnie zauważyliście w linku jest paulina-nina pewnie dlatego, że ten blog będzie
prowadzony w 2 osoby :))) Będzie jeszcze go prowadziła Paulina < 3

piękna so nie xD no to do rzeczy. I ona będzie pisała od czasu do czasu posty :))
A tak po za blogiem to w szkole już nie mamy prawie lekcji bo są próby na zakończenie
VI klasy i w ogóle. Ogółem to nuda :D no Pika napisze jutro posta i wtedy bd ok :D
teraz spadam. pa < 3

niedziela, 2 czerwca 2013

początek... hejty, no

hejj ;>
mam zamiar chyba pisać jakoś no, czasowo : D haaha. Tak że np 2 posty dziennie, starczy cnie.  Pogoda dziś raczej ok, ale zaraz pewnie będzie burza, mam juz dość. A i co do tytułu to chodzi mi mniej więcej o to że bardzo. Dużo ludzi wie więcej o mnie niż ja sama. ;/ w realu są nie wiadomo jak mili a w necie hejtują mnie ile wlezie :( mi też jest czasem przykro, już nie chodzi o niby "hejta" w stylu "jesteś głupia" tylko inne.
nie będę pisała czemu usunęłam posty ale to raczej wiadome z tytułu. :))