hejj ;>
mam zamiar chyba pisać jakoś no, czasowo : D haaha.
Tak że np 2 posty dziennie, starczy cnie. Pogoda dziś raczej ok, ale
zaraz pewnie będzie burza, mam juz dość. A i co do tytułu to chodzi mi
mniej więcej o to że bardzo. Dużo ludzi wie więcej o mnie niż ja sama.
;/ w realu są nie wiadomo jak mili a w necie hejtują mnie ile wlezie :(
mi też jest czasem przykro, już nie chodzi o niby "hejta" w stylu
"jesteś głupia" tylko inne.
nie będę pisała czemu usunęłam posty ale to raczej wiadome z tytułu. :))
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz