HEEEEEJ :D
przed chwilką straciłam wene więc skopjuje wam to co napisałam na photoblogu XD
na wstepie napisze ze nie nawidze Miachaala :DD glupiglupiglupi XD HAHAHAHAHAA
Przyjechałam dopiero do domu ponieważ ten oto debil Michał zabrał mi rower i pojechał do domu sie umyć -.- Ale od początku: dziś gdzieś o 15 30 wbiła na skorocice Pika i Witek i DEBIL OZIER :D Potem dojechał Kuba. Nudziło nam sie i pojechaliśmy na skotniki dolne :))))) Nadd rzeke ale to potem XD Bo najpierw budziliśmy Jawora. Potem jak już mówiłam nad rzeke pojechaliśmy. Każdy odpócz mnie i Oziera był brudny w błocie i 23123 innych specyfikach XD Jak wracaliśmy ja z Ozierem jechałam na jednym rowerze. I było tam błotko i my w nie wpadliśmy tyle że on do tego błotka a ja na niego :D HAHAHAHAHA to zdjęcie jest zrobione jak ja z Piką dopiero nad rzeke jedziemy :D PIĘKNE JEST CICHO! I do rzeczy. Wywaliliśmy sie i wszyscy w brecht NIC ŻE PIKA I KUBA JUŻ LEŻELI W TRAWIE I TAK SIE Z NAS ŚMIALI -.- No nic XD Potem Kuba pojechał. Michał jechał sam na moim rowerze i powiedział ze jest brudny i idzie do domu sie przebrać i umyć. I pojechał idiota nienawidzegonienawidzego ale gdyby nie to, to potem by mnie nie mial kto odprowadzić ^^ I ja tak z Piką czekamy na tego debila i ona musiala po niego jechać XD HAHAHAHAHA i w końcu przyjechał. I ja już sie zbierałam do domu i pojechaliśmy do sklepu!!!!! powiedział ze mnie nie odprowadzi jak nie kupi sobie snikersa. No to kupił sobie loda,ktorym mnie wysmarował po twarzy i 2 snikersy :D była 20:00 chyba budzik mi dzwonił :D I ja juz jade do domu, Michał mnie odprowadził i miał mnie odprowadzić pod koniec lasku Jawora ale jakoś mnie pod dom odprowadził :D Jak jechaliśmy dał mi snikersa^^^^^^^^ jejeje :D ja mu też potem kupiłam XD Jechaliśmy na przystanek i tam siedzimy siedzimy siedzimy i ja mowie zeby zwijał do domu bo go zgwałcą to powiedział mi żebym go odprowadziła hahaha i znowu na górce siedzimysiedzimysiedzimy, dzwonimy do Piki i Witka i ja znowu z tekstem zeby jechał z przyczyn oczywistych i zbierał sie chyba 15 minut bo ani ja nie chciałam jechać pierwsza ani on -.- i w końcu pojechał :D wróciłam do domu i teraz to pisze, dziękujedziekujedziekuje Wam wszystkim
za dzisiejszy dzień:*:*:* Ja miła, jarajcie sie teraz :D
zdjęcie wręcz powala XD hahahahahhaa z PIKĄ <333 no to spadam :D pa

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz