hejj :) a więc tak teraz pisze Nina. Nie wiem nawet o czym pisać więc napisze co dziś
robiłam XD hahaha ja SZALONA. Wstałam o 12 *tak troche późno* musiałam na szybko
się ubrać i sprzątać bo umówiłam sie z kolegą że do niego wbije, lecz on genialny o 16 kiedy
już wyjeżdżałam zadzwonił i powiedział ze nie może dziś -.-
GENIUSZ ! : D no to potem z tatą na zakupy pojechałam i kupiliśmy lody i mnie potem
bolał brzuch :<< ale już ok. i tak minął mój dzień :))))
tyle pa < 3

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz