heeeeej :D tu Paulina. Nina mnie męczy żebym posta napisała to pisze... Ostatnie dni spędziłam na poprawianiu historii, ale nie jest tak źle w sumie. Na świadectwie tylko jakieś dwie 2 będą, to u mnie świetnie :D . Strasznie gorąco dzisiaj ;o . Za 2 tygodnie waaakacje <3 . czekam tylko na jakieś namioty i wypady na noc gdzieś . W lipcu prawdopodobnie Kielce, jeeeju, czekam na spotkanie z ludźmi, których poznałam w zeszłym roku, wytulam ich wszystkich bez wyjątków :D hahaha .. Plany z niektórymi są ;> ... Kompot z ziomeczkiem bedziu gotować, hahaha NIC. W weekend standardowo z Olą ;)) . To chyba wszystko, następnym rtazem rozpisze się na jakiś temat czy coś. kończę, elosz :*
słit focia w aucie

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz